Ysäri-Siivekkäät nyt luettavissa

Syysarktikaa Pohjois-Savossa- sarjakuvan alkua: Siivekäs 1995; 1

Onko 80-luvun Siivekkäät jo luettu? Nyt arkistostamme löytyvät myös jäsenlehtemme vuosilta 1990-99, joten eipä lopu lukeminen näin talven kynnykselläkään. 90-luvulla Siivekäs lehahti postilaatikkoon noin kahdesti vuodessa ja lehden sisältö monipuolistui. Antoisia lukuhetkiä!

Julkaistut vanhemmat numerot löytyvät jatkossa artikkelien kategoriasta tai Julkaisut/Yhdistys -sivun kautta. Kaikki lehdet tulevat ilmestymään myös BirdLife Suomen Lintulehtiportaaliin,  josta ne löytyvät artikkeleittain pilkottuina.

Siivekäs on Lintuyhdistys Kuikan jäsenlehti, joka koostuu mm. linnustokatsauksista, kirjoituksista alueemme linnustosta sekä kaikesta mahdollisesta lintuihin ja lintuharrastukseen liittyvästä – upeaa kuvitusta unohtamatta. Lehteä on julkaistu vuodesta 1980 lähtien. Aluksi numeroita ilmestyi neljä kertaa vuodessa, sittemmin tahti harveni nykyiseen yhteen.