Palaa kohteeseen Yhdistys

WhatsApp-ryhmät

Yleistä
Haluatko ajankohtaista tietoa Kuikan toiminnasta, kysyä linnuista, tietää reaaliajassa missä harvinainen lintu lymyää? Jos vastaat kyllä niin liity Kuikan WhatsApp-ryhmiin.

Meillä toimii kaksi ryhmää: Kuikka ja Kuikka rarit

Kuikka-ryhmä
Ryhmän tarkoituksena on välittää tietoa Kuikan toiminnasta. Voit myös kysellä lintuihin liittyvistä asioista. Esim. tunnistusapua, välineistä, lintupaikoista, retkistä yms.

Kuikka rarit -ryhmä
Ryhmän tarkoituksena on välittää tietoa havaituista harvinaisuuksista ja pikkuharvinaisuuksista. Viestien on tarkoitus palvella myös bongaustilanteita ja päivittää lintujen liikkumista. Emme määrittele lajilistaa, vaan jätämme ilmoittajien harkintaan mitä kannattaa ilmoittaa.

Liittyminen
Liittyminen tapahtuu samalla tavalla kuin WhatsAppissa yleensä. Laita viesti halukkuudestasi liittyä ryhmään jollekin alla olevalle ylläpitäjälle. Liittyminen edellyttää Lintuyhdistys Kuikan jäsenyyttä.

Eelis p. 0447854162
Liisa p. 0405860790