Siivekäs-arkisto avattu

Siivekäs 1984 nro 4; kiikarit; piirros: Aarne Hagman

Pitkällisen odotuksen jälkeen historian kellastuneet lehdet on tuuletettu ja asetettu vain yhden klikkauksen päähän. Arkistostamme on nyt luettavissa kaikki 80-luvun Siivekkäät. Montako lapinpöllöreviiriä löytyi Kaavilta vuonna 1980? Milloin varmistui Kuopion ensimmäinen naakan pesintä? Kasari-Siivekkäät tarjoavat vastauksen kaikkeen! Ysäri ja uusi vuosituhat odottelevat myös vuoroaan, mutta ei makeaa mahan täydeltä… Julkaistut vanhemmat numerot löytyvät jatkossa artikkelien kategoriasta tai Julkaisut/Yhdistys -sivun kautta.

Kaikki lehdet tulevat ilmestymään myös BirdLife Suomen Lintulehtiportaaliin, josta ne löytyvät artikkeleittain pilkottuina.

Siivekäs on Lintuyhdistys Kuikan jäsenlehti, joka koostuu mm. linnustokatsauksista, kirjoituksista alueemme linnustosta sekä kaikesta mahdollisesta lintuihin ja lintuharrastukseen liittyvästä – upeaa kuvitusta unohtamatta. Lehteä on julkaistu vuodesta 1980 lähtien. Aluksi numeroita ilmestyi neljä kertaa vuodessa, sittemmin tahti harveni nykyiseen yhteen.