Sääntömääräinen kevätkokous 22.3.2022

Lintuyhdistys Kuikka ry:n sääntömääräinen kevätkokous järjestetään ti 22.3.2022 klo 18 alkaen Kuopion lyseon lukiolla luokka 101, osoitteessa Puijonkatu 18, 70110 Kuopio. Kokouksen jälkeen Aapo Salmela pitää esitelmän käynnissä olevasta Lintuatlas 2022-2025.

Kevätkokouksessa käsitellään seuraavia asioita:
Toimintakertomus 2021
Tilinpäätös 2021
Vastuuvapauden myöntäminen

Kokoukseen voi osallistua joko tulemalla paikalle tai etänä. Suosittelemme etänä osallistumista. Käytämme Teams-sovellusta. Yhteyden luomiseksi ei tarvitse asentaa erillistä sovellusta tai ohjelmaa omalle laitteelle vaan osallistuminen onnistuu nettiselaimen välityksellä.

Ilmoittautumisen jälkeen saapuu ennen kokousta sähköpostiin linkki, jolla kokoukseen osallistutaan sekä osallistumisohjeet. Pidä kamera ja mikrofoni pois päältä. Puheenvuoron voit pyytää nostamalla ohjelmassa kättä tai vain avaamalla mikrofonin ja pyytämällä sitä.

Kaikkien kokoukseen tavalla tai toisella osallistuvien on ilmoitettava osallistumisestaan ennakkoon alla olevalla lomakkeella.

Ilmoittautumislomake