Sääntömääräinen syyskokous ma 30.10.2023

Lintuyhdistys Kuikka ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestetään maanantaina 30.10.2023 klo 18 alkaen Kuopion Luonnon Ystäväin Yhdistyksen Luontotuvalla, osoitteessa Puijonkatu 15, 70100 Kuopio.

Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etänä Teams-sovelluksen kautta. Etäosallistujia pyydetään ilmoittautumaan etukäteen. Paikan päällä osallistuvien ei tarvitse ilmoittautua.

Yhteyden luomiseksi ei tarvitse asentaa erillistä sovellusta tai ohjelmaa omalle laitteelle vaan osallistuminen onnistuu nettiselaimen välityksellä. Ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiin saapuu linkki, jolla kokoukseen osallistutaan.

Ilmoittautumislomake

Kokouksen jälkeen noin kello 18.45 on vuorossa Pekka Nykäsen kuvaesitys. Lintukuvat on pääsääntöisesti otettu Pohjois-Savossa, mutta joitakin kauempanakin kuvattuja otoksia on mukana.

Pekka Nykänen – Haarahaukka 18.4.2023 Varkaus