Kuikan sääntömääräinen kevätkokous 15.3.2023

Lintuyhdistys Kuikka ry:n sääntömääräinen kevätkokous järjestetään ke 15.3.2023 klo 18:00 alkaen Kuopion Lyseon lukion luokassa 101, osoitteessa Puijonkatu 18. Kokoukseen voi osallistua myös etänä Teams-sovellusta käyttäen. Etäyhteydellä osallistuvien on ilmoittauduttava etukäteen alla olevan linkin kautta. Ilmoittautumisen perusteella lähetetään etäosallistujille sähköpostiin linkki, jonka avulla Teams-kokoukseen pystyy liittymään. Yhteyden luomiseksi omalle kotikoneelle ei tarvitse asentaa erillisiä ohjelmia. Jokaiselle ilmoittautuneelle lähetetään tarkempi ohjeistus kokoukseen osallistumisesta.

Virallisen vuosikokousohjelman jälkeen Lintuyhdistys Kuikan ansioitunut lintuharrastaja Ilkka Markkanen kertoo lintukeväästä sanoin ja kuvin, tervetuloa kuuntelemaan!

Linkki etäyhteyskyselyyn

Ilkka Markkanen – Pulmunen 17.4.2019 Maaninka