Tornien Taisto / (T)ornien Taesto lähestyy, tule mukaan!

Harri Holopainen -Ruskosuohaukka k, 6.5.2022 Varkaus

Lauantaina 6.5. kisataan tuttuun tapaan valtakunnallinen Tornien Taisto sekä Kuikan oma (T)ornien Taesto. Kisa-aika on kahdeksan tuntia klo 5-13 välillä. Kisa-alueena toimii torni tai jokin muu joukkueen valitsema tarkkailupaikka kooltaan 10 x 10 m. Vähintään kahden joukkueen jäsenistä on havaittava ja tunnistettava laji. Kaikki lajit on havaittava tornista tai rajatun alueen sisältä. Atrappia ei saa käyttää. Joukkueiden kokoa tai koostumusta ei ole rajattu, kunhan joukkueessa on vähintään kaksi jäsentä. Kaikki havaitut lajit kirjataan ylös ja eniten lajeja ruksannut joukkue saa ikuista mainetta ja kunniaa. Ilmoittautumiset ottaa vastaan Rissasen Eelis eelisri67@gmail.com. Valtakunnalliseen kisaan ilmoittautuvan on ilmoittauduttava itse BirdLife Suomen sivujen kautta. Klikkaa ilmoittautumissivulle tästä.