Tervetuloa Kuikan 50-vuotisjuhlaan

Aarne Hagman – Muuttohaukka 1976

Sunnuntaina 19.5. juhlistetaan Maaningan Haatalassa Nakurannan kodalla (osoite Haatalantie 217, seuraa uimarantaopastetta) Lintuyhdistyksemme 50 vuotta kestänyttä taivalta. Tilaisuus alkaa klo 12, ja juhlan avausta seuraa ruokailu, jossa on tarjolla salaattia sekä makkaraa. Ruokailua varten juhlaan osallistuvien toivotaan tuovan omat ruokailuvälineet, jotta turhalta kertakäyttöastioiden käytöltä vältyttäisiin. Ruokailun jälkeen luvassa on mm. muisteluita vuosien varrelta, juhlakisa, kakkukahvit sekä vapaata seurustelua. Yhdistyksemme luonteeseen kuuluen juhlaan kannattaa pukeutua rennoin retkeilyvarustein.

Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan etukäteen ohessa olevalla lomakkeella, mieluiten viimeistään perjantaina 17.5. Tervetuloa!

Ilmoittautumislomake