Palaa kohteeseen Yhdistys

Kuikkahäly

Haluatko olla ajan hermoilla ja tietää reaaliajassa missä harvinainen lintu lymyää? Jos vastaat kyllä niin GSM-häly on ratkaisu tähän!

Yleistä
Alueellamme toimii hälyverkko. Pohjana on Oy Santa Margarita SA kehittämä Lintutiedotus yhteistyössä Bongariliiton kanssa. Sieltä palveluun pääsee sisään täyttämällä rekisteröinti lomakkeen tai ensin voi palveluun myös tutustua. Systeemi on helppo kun vain seuraa ohjeita.

Liittyminen
Aluksi lintupalveluun pitää rekisteröityä. Kirjautumisen jälkeen lähetetään liittymisanomus ryhmän managerille. Valitse ryhmät-linkki. Kirjoita hakusanaksi Kuikkahäly ja napsauta Hae-painiketta. Alemmaksi tulee Kuikkahälyn tiedot. Napsauta ryhmän nimeä. Valitse täältä liity ryhmään. Sinut rekisteröidään mahdollisimman pian ryhmään. Voit tarkistaa omista tiedoista muutaman päivän sisällä joko liittäminen on tehty. Eelis Rissanen toimii tällä hetkellä managerina.

Apua
Systeemi on siis nyt olemassa, joten siitä vaan tutustumaan jos kiinnostaa. Apua voi kysyä Jarmo Yliluomalta p. 040-7212618 ja Eelis Rissaselta p. 044-7854162. Tarkemman ohjeet ovat Lintutiedotuksen sivuilla. Pistäydy tutustumassa !