(T)ornien Taesto la 8.5.2021

Matti Hakkarainen – Isokoskelo 18.4.2021 Maaninka

Valtakunnallinen Tornien Taisto on tänä vuonna peruttu. Kuikka järjestää alueellaan oman (T)ornien Taeston, joka pidetään koronatilanteesta johtuen pienimuotoisena vain kisaajien kesken, eikä kisapaikoille toivota yleisöryntäystä. Tapahtuma järjestetään la 8.5. ja kisa-aika on 8 tuntia klo 5-13 välillä. Kisa-alueena toimii joko lintutorni tai jokin muu joukkueen valitsema tarkkailupaikka sekä sitä ympäröivä alue 100 metrin säteeltä. Vähintään kahden joukkueen jäsenistä on havaittava ja tunnistettava laji. Houkuttimia ei saa käyttää. Joukkueiden koko tai koostumusta ei ole koronarajattu, kunhan joukkueissa on vähintään kaksi jäsentä. Ilmoittautumiset ottaa vastaan Liisa Tolvanen, liisatolvanen85@gmail.com. Joukkueiden tulee ilmoittaa tulokset tapahtuman jälkeen Eelis Rissaselle eelisri67@gmail.com tai kuikkalistalle. Kisan tulokset julkaistaan kuikkalistalla, kotisivuilla ja Kuikan Facebookissa.