Syystaesto 2020 lähestyy

Kaarina Heiskanen – Kanadanhanhet & laulujoutsen 19.9.2019 Käärmelahti, Maaninka

Kuikan kiihkeä Syystaesto kamppaillaan tänä vuonna lauantaina 19. syyskuuta. Kisa-aika on neljä tuntia ja aloitus tapahtuu klo 7-9 välillä. Kisa-alueena toimii torni tai jokin muu joukkueen valitsema tarkkailupaikka sekä sitä ympäröivä alue 100 metrin säteeltä. Vähintään kahden joukkueen jäsenistä on havaittava ja tunnistettava laji. Houkuttimia ei saa käyttää. Joukkueiden kokoa tai koostumusta ei ole (korona)rajattu, kunhan joukkueessa on vähintään kaksi jäsentä. Kaikki havaitut lajit kirjataan ylös ja eniten lajeja ruksannut joukkue saa ikuista mainetta ja kunniaa… Ks. tästä viime vuoden tulokset, vieläkö muistat?

Ilmoittautumiset lähetetään kuikkalistalle tai vaihtoehtoisesti osoitteeseen mikkoparssinen123@gmail.com 18.9. mennessä. Viestissä tulee ilmetä joukkueen nimen ja osallistujien lisäksi kisapaikka. Tulokset tulee ilmoittaa heti kisan jälkeen mieluiten kuikkalistalle tai Eelis Rissaselle (eelisri67@gmail.com). Joukkueen ja kisapaikan nimen sekä lajimäärän lisäksi ilmoitetaan kaksi parasta lajia ja tarkka kisa-aika.